Mycket nu

Ja, året började väl lite si så där måste jag ju säga. Våran lilleman fick en liten fraktur i höger vadben för 1,5 vecka sedan. Lika glad har han varit trots det. Som tur är! Men ändå. Och idag ringde pappaD mig då jag var på jobbet. Sällan han ringer mig då jag jobbar. Är nog något viktigt tänkte jag. Jodå, det kan man ju säga att det var. De hade ringt från hans fars boende. Rolf är dålig. De har inte fått i honom mat eller medicin alls under helgen som var. Sa att D borde komma ner. Oj, oj.... Hem och packa, i med mat i barnen och hopp in i bilen och mot Sundsvall. Resan gick jättebra och kidsen var goa och glada. Kom fram vid halv nio. Hann träffa Ann och Isabell lite och sen i säng med kidsen. Nu har D åkt till sin far för att se hur det är med honom. Måtte det vända och han blir bättre! Kämpa Rolf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0