Ensamma hemma

Det känns konstigt!
 
Jag och Lilleman är ensamma hemma. Lillhjärtat och älsklingen åkte till Sundsvall idag. PappaD´s kompis Öbbe fyller 30 om en vecka så han åkte ner dit för hans surpriseparty. Och jag tog det så givet att jag skulle vara ensam med kidsen, och så säger pappaD att han ska åka med Olivia. What? Liksom. Men det ville hon, så det var ju kul. Lilleman var det ingen idé att dra iväg nånstans med. Han har varit så trött nu då han haft snuva och hosta. Mammig/pappig utan dess like. Hade inte varit så skoj att dra iväg med honom nånstans. Han skulle dessutom inte orka rodda runt och hälsa på en massa folk. Så vi stannade hemma. Hoppas bara att papi och tjoppan kommer hem i tid på söndag. Fars dag. Och nog jobbigt att jobba heltid och inte se kidsen så mycket på veckodagarna... Plus att på det ha henne borta hela helgen. Inte kul. Mamma vill gosa! En bild på alla mina älsklingar i ungefär samma ålder. Kärlek!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0