Nu fåre va slut!

Nu är vi less på alla sjukdomar och skit! Nu får det vara nog! Jag snorar lite fortfarande... Bläää! Kidsen är pigga och glada iaf. Skönt!
PappaD var ju iväg till S.vall på begravning i fredags. Jag och kidsen stannade hemma. Hade besök av Clara och hennes far på lördag fm och sen kring 14 kom Vladi med familj och hälsade på. SÅ roligt med besök! Olivia har ju nästan klättrat på väggarna av tristess, tristess pga att mamsingen inte orkat göra och hitta på så mycket...
Nåja, pappaD hann iaf hem från S.vall så att han hann träffa Vladi och gänget. Och Lilleman började bli så där smått olycklig igen...
På lördag kväll insåg jag att det inte var nån idé att bara vänta och se vad som komma skall med lillebror, så då åkte pappaD och han in till akuten. Igen. De var där från ca 19:30 till 23. Stackars Lilleman.... Tur att han åt ordentligt innan de åkte. Läkaren tyckte inte det var solklart fall av öroninflammation, men han sa att det var rodnat i båda öronen. Suck! Allt annat såg bara fint ut. Så det blev mera Kåvepenin. Inte i 5 dagar denna gång utan 10!! Men nu är han återigen sitt superglada jag! =)

I söndags ville tjoppan åka och bada och jag tyckte inte det var mer än rätt att hon skulle få göra nåt roligt, och inte bara vara hemma med mig och lillebror. Så hon och papi åkte till Holmsund och badade. Sen då de kom hem åkte vi till Kroksjö och hälsade på. Åt pizza, surrade och hade det himla trevligt! Och barna fick leka.
Igår började papi sent. Han var hemma till nästan kl 13. Så det var ju skoj att inte behöva vara ensamma heeeeela långa dagen. Med tanke på att de hade inventering på hans jobb och han kom hem först strax efter 21:30...
Jag och barna var iväg på Olivias dans och sen hade vi lite kvällsmys och hopp i säng. Tur att papi inte behövde åka och inventera ikväll också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0