Ny vecka

Förra veckan rasslade bara till och så var den över! Galet!
De ringde från sjukhustandvården förra veckan. Undrade om jag vill komma tebax dit och jobba sen när jag ska börja jobba igen. De vill gärna ha mig där. Kul! Jag gillar verkligen människorna där, de är hjälpsamma och trevliga. Stämningen är helt annan än på trean.

Förra veckan, i tisdags, var jag och hälsade på Marielouise och fick äntligen träffa deras nytillskott! Så söt liten fis de har! Och vår lilleman såg gigantisk ut bredvid honom. Trots att det bara skiljer 4 månader mellan dem. Galet! Sjukt så fort de växer under det första året...

I övrigt under förra veckan hade papi bra arbetspass och kunde hämta tjoppan från förskolan. Så roligt för henne! Och papsen så klart.
I fredags var jag och kidsen till Garaget och käkade lunch med Åsa. Mycket trevligt! Och såååå god mat! Satt och surrade och hade det trevligt och efteråt var vi till Yttersjö och hälsade på. Fick se det fina nyrenoverade köket.

Helgen som var var en familjehelg. I lördags var vi till Fantasyland och igår var vi ute och lunchade med Odes och sedan gick vi på bio och såg Bamse och Tjuvstaden. Första gången tjoppan var på bio! Vi hade lilleman med oss också. Men jag gick ut och gav han
käk och så fick han sova.

Och igår fyllde mamma och barnens mormor 65 år! "Pensionsåldern"! Synd vi inte kunde vara där. Grattis mamma!! ♥♥ Och igår då termometern visade ca -18 så eldade vi i våran öppna spis för allra första gången! Supermysigt! Och så hade vi besök av SaBe och Alli!
Och idag är det så åter måndag. Vi var till Umedalen med tösa och tittade in en dansgrupp. Det blev lite i sista stund. De hade platser kvar och det hela bestämdes under helgen. Tjoppan var eld och lågor och väntade spänt på att få åka på dansen idag. Väl där blev hon blyg och satt mest med oss. Får se hur det går nästa gång. Hon brukar ju inte vara så himla blyg. Hoppas det släpper. Kanske var det för att många av barnen där redan kände varann, hade dansat ihop förra terminen. Nåja, we will see. Det kostar ju inte de första gångerna och så var ju inte terminsavgiften alls dyr, så det kanske inte spelar någon roll. Ingen ekonomisk katastrof.
Ha en fin vecka allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0