Smyckesdagar

Jag har haft några trevliga smyckesdagar. Fått stansa lite. Det är så himla roligt och så får jag lite tid för mig själv! =)
Jag lottade ju ut ett smycke på alla hjärtans dag och turen föll på T, en tjej i Luleå. Hon har fått sitt halsband och hennes vänner har sett det. En tjej hörde av sig, kompis till T alltså, och undrade om jag gör halsband på beställning. Och det gör jag ju. =) Och så var det en annan tjej som hade sett ett halsband jag hade gjort på en pysselsida på fb. Hon ville också ha halsband till både sig själv och sin karl. Så roligt! Så nu har jag stansat en del.
Och så har jag gett bort några presenter, bl.a nyckelringar med stansade namn. De har blivit himla uppskattade faktiskt. Vilket glädjer mig jätte mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback