24:e februari

Och min fina gudson Kristian fyller hela 18 år idag! What happened?! Gaaaaleeeet! Nyss var han en liten fis på 16 månader, som jag barnvaktade, som sprang naken och pinkade på köksgolvet. Och nu 18 år. Jisses! Måtte inte tiden fortsätta gå så här snabbt. Stort grattis till dig Kristian!
Idag fyller även min rara vän Ulsson år. Massa grattiskramar till dig med!

I fredags var jag och kidsen med Marielouise och deras söta lillfis till jobbet (dvs 8 tr) en sväng. Fikade fredagsfika med gänget, gav rara Mat en liten present och surrade. Det var riktigt trevligt! Och så kul att de verkar sakna oss. Och vill så gärna ha tillbaka oss dit. Värmer gott i hjärtat.

Skottning stod på agendan på lördag fm då det ju vräkte ner ca 2 dm blötsnö på fredagen och under natten! Pust! I lördags var vi på loppis och det var så kul att vi hittade lite saker! For dit med tanken att inte köpa nåt alls. Bara kika runt. Och vi blev glatt överraskade när vi faktiskt hittade grejer. Tjoppan fick en mikrofon med stativ och diskokula bl.a. Oj, så poppis det var! Hon sjunger vackra låtar åt oss om "Du är min älskling" osv. Sötungen!
Efter det var vi och fikade hos fina Sus. Hon fyllde år i fredags. Sen var det hem och lördagsmys för hela slanten.

Igår fick jag sovmorgon som hette duga! Såååå skönt! Och megavälbehövligt! Tjoppan och papi var ute och byggde snöslott. Sen kom grannen m tösen hit efter lunch och då gick vi flickor ut. Granntösa stannade här och lekte och tjejerna hade så roligt tillsammans! Så vi hade en lugn söndag och var bara på hemmaplan. Skönt! Bastade och myste.

Idag var det dans igen för Olivia och hon hade så roligt idag igen! Så kul att se! Jag åkte själv med henne, vill göra saker med henne på tu man hand också. Och inte alltid ha lillebror med. Jag tror det är viktigt. Både för henne och mig. Vår älsklingstjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0