Mors dag

Denna mors dag hade jag lyckan att få ha pappaD hemma.

Andra mors dagar har han ju faktiskt varit i Stockholm, på Elitloppet. Men inte det här året. Kändes faktiskt ganska lyxigt! Vi fick en rejäl sovmorgon då tjoppan steg upp först kring halv nio! Underbart! Och vi skålade med Chapel Hill direkt på morgonen och åt tårta. En lite annorlunda frukost mao. Till present fick jag en fåtölj jag suktat efter ett tag nu och 3 keramiska knivar. Så glad jag blev! Superfina presenter! Tack älskling! Ja, och så blommor och lite choklad. 
 
I övrigt har dagarna bara rusat förbi. Nu har jag en och en halv vecka kvar på jobbet och det lär ju bara susa till så är lillfjongen här. Helt galet! Vi har nu börjat försöka planera var vi ska ha Olivia då det är dags. Dagis har sagt att det är ok att vi kommer dit med henne trots ev anmäld semester då. Min rara vän Ulsson kan tänka sig att dimpa in om det sätter igång under helgen. Får prata med några fler också, så det inte skiter sig då det väl är dags. Vi hoppas att det löser sig enkelt och bra. Vi håller tummarna!
 
Idag hade vi ÖnneKarls på besök. Det var skoj att träffa dem igen! Igår var jag och tjoppan med Ulsson och gjorde lite ärenden och sen på em var vi hos Cléns och busade så denna helg har varit mysig med besök och stoj.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0