Aj, aj!

I helgen har vi varit i rensartagen! =)
 
Och det är ju en ganska härligt befriande sak att göra! Rensa ur förrådet på sådant som bara ligger där. Sim var förbi en sväng igår och han tog med sig ett litet skåp, eller ja skåpstomme heter det väl. Och så har vi rensat ur Olivias kläder och skor m.m som blivit alldeles för smått, sålt iväg på fb på en loppissida. Så härligt då kartong efter kartong töms och försvinner.
Idag har vi även hunnit vara till Kroksjö på Selmas 3-års kalas. Så kul att bli bjuden! Vi känner ju inte föräldrarna alls, men tjejerna leker mycket tillsammans på dagis, så det var ju superkul att vi blev bjudna. Himla trevligt hade vi! Riktigt trevliga människor. =)
 
I övrigt så har jag fått jätte ont i ryggen... Bara så där! Har ju varit så lycklig över att fogarna varit så bra denna graviditet, och så får jag nu superont i ryggen. Känns nästan som att något är i kläm. Det är ont bara på vänster sida dessutom. Hugger och gör ont då jag går. Jag tror det började i fredags kväll, eller var det igår morse.... Minns inte. Har ju känt mig ganska trött i ryggslutet på jobbet den senaste veckan. Men har inte haft så jätte ont. Tror jag ändå ska trippa (läs "halta") förbi vårdcentralen och prata med en läkare eller nåt. För det är verkligen ont! Aj, aj!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0