Saknad

Jag saknar min kropp extremt mycket nu!
 
Jag vill ha min kropp i fred nu! Ha den alldeles för mig själv, kunna röra mig obehindrat igen. Ja, jisses, jag är tydligen inte gjord för att vara gravid. Ffa inte den sista månaden. Jag tycker verkligen inte att det är nåt roligt. Jupp, så är det och jag står för det. Magen är stor som en pilatesboll känns det som. Jag kan inte sova skönt, jag kan inte röra mig som jag vill. Har till råga på det kryckor också. Det spjärnar, trycker, är obehagligt, otympligt och oerhört tungt! Vad mer? Det räcker nog. Visst kan jag förstå dem som har små smidiga magar att det inte är en match att vara gravid. Och det är ju enormt skoj för dem! Lyckligt lottade äro dem med smidiga små kulmagar! Jag tillhör dock inte den kategorin.
Nu börjar vårt datum för bf närma sig. Ironiskt nog så är ju datumet samma som för Olivia, dvs 4:e juli. Men vi hoppas stenhårt att det inte blir den fjärde juli. Så att lillebror har ett eget datum iaf. Jag hade en känsla av 2:a juli, men den verkar inte stämma. Håll nu tummarna allihopa! Och tack alla som peppar och stöttar mig denna riktigt tunga och jobbiga sista tid! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0