Att förstå

Trots att jag fött barn förut är det ändå en magisk och märklig sak att förstå. 

Att jag och min älskling skapat ett liv tillsammans,  som vuxit inuti min kropp och som jag fött fram. En livs levande ny liten individ till denna jord. Ganska häftigt!
Vår älsklingstjej fick sova och vara hos familjen Cléns då vi var på förlossningen och på bb. De hade haft en så rolig och spännande dag! Tusen, tusen tack till er! Underbart med vänner som kan ställa upp på ett sådant fantastiskt sätt!
Morbror med Carola och kusinerna var förbi på sjukhuset i söndags, så de fick träffa purfärska lillebror. De sov över hos oss och Olivia tyckte det var så roligt att ha dem här. De åkte dock vidare på sin trip på måndag morgon, så de var tyvärr inte kvar då vi kom hen från bb. Hoppas vi hinner träffa dem mer senare i sommar. På lördag kommer mormor hit. Som Olivia har väntat! Hoppas hon har ro att stanna några dagar och inte stressar hem i första taget.
Allt är annars bara fint här hemma. Alla mår bra och vi njuter av miraklet och vår nye guldklimp! Han var hela 53 cm lång och vägde 4240 gram då han föddes. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0