En liten en

Denna vecka har bjudit på lite av varje. I måndags var Cléns här och tjejerna fick baka lite pepparkakor. Det doftade juligt och härligt i huset! Mysfaktorn var hög. Sedan på em var Ronja och Maria och hälsade på. I tisdags var vi och tittade på snöslungor. Inser ju att man knappast kommer att orka skotta då det kommer lite tyngre snö... Sen var vi på Max och käkade. Mums!
Igår var min kollega Maria och hälsade på med sin dotter. De fick se vårt nya hus också. Kul med besök!
Idag gjorde jag bort mig och tjabblade ihop dagarna helt. Vi skulle ju till Ulsson och hon hade tänkt bjuda på mat. Jag hade helt glömt bort det och trodde det var i morgon. Så jag lagade mat och bjöd gäster hit för att äta med oss. Och då Ulsson ringde kändes det ju lite dumt. Nåja, amningshjärna.

Vi fick träffa Flygarna idag! Och deras nytillskott i deras familj! En sådan söt liten kille! PappaD vågade knappt hålla i honom. Så liten och så tokgullig! Bjöd dem på mat här, umgicks och hade det mysigt.
Imorgon kommer rara Annelie och hennes lilleman Eric hit!! Ska bli så skoj att ha dem här över helgen! Så denna vecka har handlat mycket om besökare. Så mysigt!

Och nånting skoj hände med vår lilleman idag! Han vände sig från mage till rygg för första gången i hans liv. Sötungen! Han skrattade bara. Jag försökte få det få film. Lyckades ju tyvärr inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0