Andra advent

Svischade förbi! I fredags fick vi efterlängtat Stockholmsbesök i form av min rara vän Annelie och hennes lillfis Eric. Så himla roligt att ha dem här! Och verkligen hinna umgås. Ordentligt. Mysigt! Vi var och shoppade lite och käkade på Taj Mahal. Sedan var vi ute i snön med barnen och vi hann även kura upp oss i soffan och titta på film och ha lite julmustprovning. De åkte hem i söndags, på kvällen. Tjoppan var på ridlekis med papsen medans jag skjutsade Annelie och lilleman till flyget. Sen blev det tomt i huset efter att de hade åkt.
Igår var papi på jobbet och jag var ute med kidsen. Skottade snö i det härliga vädret! Sen åt vi och for hela familjen på lite fika hem till grannarna. Det var mycket trevligt! Idag började pappaD först 12, så han hann vara ute med tjoppan och skotta lite mer snö. Sedan efter lunch åkte jag och barnen och hälsade på rara Sus och Vik! Fikade, barnen lekte och sen åkte vi hem. Mysigt att träffa dem igen! Trist då vi åkte hemåt när vi upptäckte att det regnade för fullt! Hoppas all den härliga snön inte smälter bort nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0