Mer armband

Idag har jag haft både tid och iver att sitta och pyssla med lite fler armband.
 
Det var himla skoj att få sitta och pyssla med det igen! Jag har varit ganska trött i veckan, så jag har inte haft vare sig ork eller kreativitet för att sitta och dona med mina pärlor. Men idag så! Och så har jag ju fått 2 beställningar till, så det kändes ju ännu roligare.
Helgen den susade förbi. Igår hade vi Cléns på grillbesök och det var riktigt trevligt! Och gott åt vi. Idag var vi och hälsade på familjen Önne/Karl. Lillkillen hade vuxit så mycket sedan sist! Tiden går fort och de små växer så otroligt snabbt. Vi fikade, surrade och köpte en massa killkläder från dem. Familjen har 2 pojkar och är ganska säkra på att det inte blir fler bebisar, så de har en hel del pojkkläder "över". Rara I hade plockat undan en hel kartong med fina killkläder, som jag fick äran att lägga vantarna på! Supertack till er! Guld värt! ♥
Skönt att det inte utbryter någon strejk bland städare/städerskor, kokerskor/kockar m.fl inom kommunen i morgon. Slipper vi tänka på matsäck till vårt hjärtebarn till dagis.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0