Tankar

Tankarna har snurrat runt, runt i mitt huvud hela helgen. Jag fick ett samtal från en privatklinik i stán i torsdags. De ringde och undrade om jag någonsin har funderat på att börja jobba privat och ifall jag skulle kunna tänka mig att komma och träffa dem, surra lite och ev börja jobba hos dem. Jag blev helt paff! Det vore ju spännande! På mitt jobb har det ju varit struligt med underbemanning ganska länge nu. Och då får de som jobbar hårt jobba ännu hårdare. Så klart. Så visst vore det ju kul att testa något annat. Men en massa frågor snurrar ju i huvudet ang det där. Jag till och med drömde om allt det här förra natten! Ligger tydligen i mitt undermedvetna och surrar på utan min vetskap. Men jupp, jag ska självklart gå och träffa dem. Se hur de jobbar, vad som i så fall förväntas av mig etc. Sjukt spännande!

Kommentarer
Postat av: Pia

Vad kul, det finns en mening med allt här i livet o man ska nog våga lite o anta nya utmaningar. Vad spännande lycka till :O)

2012-11-23 @ 20:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0