Underbara maj

Så har då äntligen maj månad börjat.

Känns så härligt! Maj tycker jag är helt underbar. Dagarna är så långa och ljusa, träden börjar grönska, blommorna börjar titta fram och det sprudlar av liv i naturen! Jag tycker det är så underbart! Tänkte på det igår då jag var iväg en sväng med bilen. Klockan var strax efter 21 och det var fortfarande ljust och härligt ute. Åh, så jag njuter!

Var och fikade hos söta Nina idag, hon har ju fyllt 27 år. Kul att träffa henne och sitta & surra om allt möjligt. Det var länge sedan sist, vi träffades senast på min födelsedag. Alldeles för länge mellan gångerna.
Senare idag var vi ute i Gunnis och grillade med familjen Ode och deras vänner Tom och Sand. Himla trevligt! Och det var vår premiärgrillning för denna säsong. Mums, vad gott det var! Och barna var toklyckliga över att de fick lite glass efter maten! Sötnötter!

Filmade tjoppan en dag då hon drog på sig baskern och tokdiggade till Don Omars Danza Kuduro. Så gulligt!! Se och njut!


Kommentarer
Postat av: Marie

Vilken härlig film, det är så underbart när de dansar! :)

2012-05-02 @ 09:31:25
Postat av: Anna

Men underbara unge! Gud så glad man blev av att se henne!! :D

2012-05-03 @ 10:56:00
URL: http://skugganjr.blogg.se/
Postat av: pia



Men oj oj oj vilka moves :D snygg koreografi oxå med svåra piruetter med blicken i taket wow säger jag bara. Bra gener från er båda. Kram

2012-05-06 @ 17:21:18
Postat av: Anonym

Så roligt att se Olivia dansa!! Oj vad hon släppte loss!! :D

/Kram Sussi m familj!

2012-05-29 @ 14:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0