Så glad!

Jag blir av små saker!

Det är ju iofs väldigt bra att man kan känna lycka och glädje av små saker. =) Jag blev bara så glad idag då jag kom hem och såg posten. Jag hade fått en tidning i brevlådan; ett nummer av Drömhem och trädgård. Jag har inte beställt någon sådan tänkte jag... Såg sedan att det var Ellos som skickat mig tidningen! För att jag är premiumkund hos dem 3 nummer ska jag få. Så himla glad jag blev! Superskoj överraskning!

Idag jobbade jag och Ml nästan hela dagen på narkosen. Det var skoj! Men det är samtidigt tungt. Man står och är så himla fokuserad så långa pass i sträck. Denna patient var dessutom intuberad via munnen, och inte näsan, vilket gjorde det hela lite svårare. Men allt gick himla bra! Och min kollega Helén är ju bara för duktig! Jisses, vilken kunskap hon besitter! Me like! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0