HÄRLIGA HELG!

Det har varit en riktigt mysig och trevlig helg!

Fredagen började med jobb, städning och avslutades med barnvakt, mottagandet av gäster och dans till Expanders på Ersboda. Vi alla hade en himla bra danskväll!

Lördagen handlade om mys och god mat. Öbbe och pappaD åkte in till stán och strosade och jag & Kakan myste här hemma. Låg och pratade medans pruppan sov och sen då killarna kom hem fixade vi i ordning massa mat inför grillningen. Det kom snö varvat med snöblandatregn, men det sket vi i. Grilla skulle vi! Vi invigde även vår suveräna Looftlighter! YES! Nu slipper man stinkande tändvätskor och tjafs!  Christina anslöt oss och vi åt en massa gott, drack goda drinkar och bara njöt. Fikade gófika och efter det åkte jag och Kakan till Christina för vin och tjejsnack. Det var mysigt!! =) ♥ Hemresan avverkades med buss, med den kände reggaechaffisen! Snacka om skön filur! Sedan massa tjejsurr och hopp i säng strax efter 2:30.

Så idag var lilla jag ganska trött då jag skulle upp till jobbet. Jag jobbade på jouren idag. Som tur var hade vi en lugn dag, endast 2 patienter. Så jag slutade redan 12, åkte hem, myste en stund med Kakan och sen åkte hon och Öbbe hemåt igen. På em var vi över till rare Roger på födelsedagsfika. Sedan har vi bara varit hemma och rått om varandra. Pruppan har varit på så himla roligt humör! Gör massa miner, skrattar, busar och tokar sig. Och har pratat om "Öbbe och Kain". Sötnöt.

Så galet mysig helg vi haft! Denna lever vi länge på. Kärlek till er alla! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0