16 grader!

Åh, en sådan underbar dag det varit!

Äntligen, äääääntliiiiigen kom det lite värme! Idag har det varit soligt och varmt och även då det blev molnigt var temperaturen kvar på hela 16 grader. Det gillas oerhört! Snart kan jag ju lägga ut mina plantor i mitt lilla växthus. Det är så roligt nu då det poppar upp en massa grejer i krukorna. Squash, tagetes, tomat m.m. Ska även plantera lite gladiolus och tigridia i rabatten. Jag hoppas att det kommer bli så fint.

Nu är jag ledig hela kristi himmelfärd, pappaD jobbar dock på fredag. Vi ska njuta, äta god mat och titta på utlandsresor. Vi har tänkt åka iväg i september. =) Underbart! Någon/några som är sugna på att haka?! Med fördel någon som också har barn. ;)
Förresten! Djurskyddet har troligen hittat ett hem till Nancy... Vemodigt är inte ett ord som tillräckligt beskriver vår känsla! Tok-katten kommer att vara mer än saknad om hon flyttar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0