Måndag, torsdag och söndag

Så känns det som att mina veckor ser ut!

Dvs så korta veckor känns det som att jag har. Det är måndag, lite småseg och trötter... Sedan vips!, så är det torsdag. Jippiii! Revenge på tv. Och så pang!, så är det söndag igen. Jag fattar inte att tiden bara rusar. Helt galet! Men som jag brukar säga "Jag ska inte bara jobba, sova, äta, dö". Nope! Så jag försöker hitta på saker emellanåt, bara för mig själv. Igår var vi ett tjejgäng hemma hos Matilda. Vi käkade, fikade, surrade och spelade sällskapsspel. Vi spelade Cluedo! Superkul! Har ni spelat det? Gör det! Jag tyckte det var himla skoj!

Förresten! Idag fick jag hoppa in på narkosen med Mike. Det var himla skoj! Nästa vecka ska jag vara med hela förmiddagen, idag var jag bara in en sväng och hjälpte till. Kul med lite varierat jobb! =)
Jag blev så glad på jobbet en dag. Jag hade en så rar patient, som varit akut hos mig. Hon sa att hon skulle köpa mig blommor. Får väl se om de dyker upp! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0