Fredag!

Så skönt det är med helg! Igen.

Jag vet inte hur det är möjligt att dagarna svischar förbi så här fort. Fredag igen.
Idag då jag hämtade pruppis från dagis hade hon inte det minsta bråttom att följa med mig hem. Det tog 20 minuter innan jag fick henne med mig för att sätta på kläderna. Det är ett gott betyg, det betyder väl att hon trivs. Och sen då vi skulle åka var hon ju tvungen att gå och pussa eller krama alla som blev kvar där. Same procedure every day. Sötnöt! En av dagistanterna sa "Åh, du är ju bara för härlig, lilla tösen". =) Mitt mammahjärta blev glatt!

Hoppas helgens väder blir så varmt och vackert som det varit de senaste dagarna. Då ska vi njuta! =)
Och förresten! Operationen blev av redan idag och jag var med på den. S var verkligen skicklig! Hon fick ut hela förändringen och tanden superfint, trots det pyttelilla arbetsområdet och krångligt med insyn osv. Det var himla roligt att få vara med. Men jag var lite nervös. Faktiskt. Det är en speciell känsla att vara nere på narkosen och se dem operera ett lite större område.
Nu blire slapp och mys framför tv:n! Jag är ganska lagomt fredagstrött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0