Dagarna går

Och det är redan fredag i morgon!

Vi fortsätter vår inskolning, sakta men säkert. Idag åt vi på förskolan och det gick bara fint. Lillhjärtat brukar ju vara duktig på att äta, så jag visste att det inte kommer att bli ett problem. Men hon vill verkligen ha koll på mig. När hon varit iväg en längre stund kommer hon tillbaka och tittar om jag är kvar där jag var innan. Ropar "mamma". Jag hoppas att vi kommer att fixa inskolningen på 2 veckor. Ibland känns det inte så. Vi har ju ingen familj här, så vi har ju inte lämnat bort henne alls. Inte för att jag tror att det hade varit så mycket annorlunda om vi hade haft familjen här. Alla är ju fullt upptagna med sitt, så inte tror jag vi hade haft så mycket mer barnvakter ändå. Tyvärr. Men, men, vet inte om det iaf påverkar inskolningen pga det faktum att hon inte är van att vara ifrån oss. Troligen gör det väl det.

I övrigt har jag varit och lämnat blod idag. Känns bra! =) De behöver nya och fler givare, så om du funderat på att lämna blod så säger jag bara GÖR DET!! De har anslag etc uppe för att de behöver fler givare. Do it!

Åsa fick sitt betonghjärta idag och hon blev väldigt glad över det! Så kul att få nöjda "kunder". =) Och andra Åsa köpte den stora taggisen igår och hon var också så nöjd. Superkul!
Ha det fint allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0