Hemmets vrå

Är den bästa! ♥

Nu är min skojiga tjejhelg över för den här gången! Inte kan man ju påstå att man är utvilad efter en marahelg, då vi i princip dansat 19-03 fredag och lördag. Kommit hem på morgonkvisten och vaknat kring 10-11. Trött är bara förnamnet med andra ord... Men vi har haft det himla skoj! Umgåtts, ätit gott och dansat i massor. Lördagen var överlägset bäst! Det var superbra danser! Och bra låtar! =) Shake, Expanders och Stage spelade på fredagen och Voyage, Dreams och Blender på lördagen.
Men nu är jag tillbaka hemma igen, hos mina kärlekar. Som jag saknat dem! ♥ Och i morgon börjar jag jobba igen! SHIIIIIT! Back to reality...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0