Grattis!

Grattis till kungahuste för lilla prinsessan!

Ja, i morse fick man den glada nyheten att kronprinsessan Viktora och prins Daniel fick en liten prinsessa klockan 4:26. Lite rörd blev man då man såg och hörde den lycklige Daniel meddela detta till det svenska folket. Man kunde verkligen se lyckan stråla. Mysigt! Som han själv sa "Mina känslor är lite all over the place." Och man är ju så glad för deras skull nu då de får snusa liten, liten bäbis. De får vara i en liten härlig "bubbla" i några veckor. Det är en galet mysig tid! =)

Igår var jag och LeClén och hälsade på rara Elina. Hennes syster är också här i stán, så vi 4 åt middag tillsammans och jag och Le passsade på att uppvakta Elina med en present iom att Elina tagit sin juristexamen. Massa grattisar till henne! Vi hade en himla trevlig kväll! Nu på söndag flyttar hon och börjar jobba. Kommer verkligen sakna henne!

Och i morgon är det den 24:e februari och min gudson Kristian fyller år. Han blir hela 16 år!!! Redan! Jeeeessss.... Nåja, massa grattiskramar skickar vi till honom också.
En hel del grattis handlade detta inlägg om.
Redan torsdag och snart helg! Då blir det massa god mat på Medlefors Folkhögskola. Jag ska ju iväg på stödpersonsutbildning. Ska bli så roligt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0