Glad Påsk!

Hoppas ni alla får en riktigt trevlig påsk!

Denna påsk ska vi faktiskt åka iväg på en liten resa, förra påsken hade vi ju besök av familjen Eriksson. Vi ska åka iväg norröver och fira lite påsk med min bror och hans fästmö, schvägerskan som hon kallas ;). Ska bli himla skoj att träffa dem igen! Dessutom ska min rara brorsdotter få en försenad födelsedagspresent. En sen present pga att det vi skulle köpa åt henne inte var det lättaste att få tag i... Nåja, bättre sent än aldrig! Sedan ska vi även åka och hämta pruppans nya säng från en av mina gamla kompisar i Haparanda.
Senare idag ska pappaD åka iväg och dansa med några av våra trevliga dansvänner. =) Hoppas han kan hämta vagnen, trehjulingen och cykelstolen samtidigt! =) Jag är ju så nyfiken på att se hur de ser ut! Vill ha hem grejerna. NU!
Jag ska bara ta det lugnt med pruppan denna skärtorsdag. Då pruppis somnat och papi åkt iväg ska jag bänka mig på soffan, käka godis och popcorn. Om jag orkar ska jag packa lite inför morgondagen. Softa inför påsk! Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0