Packa, packa

Idag har jag packat några tavlor, så strax ska jag och lillpruppan iväg och posta dem.

Väldigt spännande nu att se vad jag kommer att få för feed-back på tavlorna... Jag är faktiskt lite nervös. Men jag skulle ju aldrig sälja något som jag själv inte skulle kunna tänka mig att köpa och hänga på väggen här hemma-men ändå. Lite pirrigt är det.
Idag insåg jag också att det kanske är dags att slå på fjärrvärmen, det har ju varit ganska kalla nätter nu. Det är ju otroligt att vi klarat oss utan värme till mitten av oktober! Har väl aldrig hänt förr...

För övrigt så har jag nu mailat Djurskyddet www.djurskyddet.umea.com ang. Nisse. En kvinna från Djurskyddet ringde ju mig i förra veckan för att hon hade sett min annons om honom. Hon undrade hur det hade gått osv. Otroligt kul att de hörde av sig! Vi kom överens om att Nisse bor hos oss tills vi hittar ett bra hem till honom. Jag har gjort polisanmälan så om några dagar tillfaller han mig om ingen ägare hör av sig. Lite vemodigt kommer det ändå att bli den dagen Nisse får ett nytt hem, han är ju bara för galet mysig! Vi skrattar åt hans tokigheter dagligen! Han busar och studsar och är bara för rolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0