Packa, packa

Så var det då dax för en resa norröver. Igen.

Jag tycker det var nyss vi var upp, men det är ju ett tag sedan faktiskt. Augusti. Ja, och alla ni som läser detta tolkar det hela alldeles rätt. De norrifrån ÄR dåliga på att ta sig söderöver hit till oss. Det är alltid vi som måste åka uppåt. Hade önskat min familj var mer ett resglatt folk, så att de också kom hit lite oftare. Det är ju lite enklare för dem, då de inte behöver ta med halva bohaget... Men, what to do, what to do?
Annars tycker jag det ska bli lite lyxigt då min mor faktiskt tagit ledigt från jobbet då vi ska vara där. Detta innebär att jag kan få gå till frissan alldeles SJÄLV! Tjohooo! Ja, vete tusan hur det hade gått att ta med lillpruppan?! Hon hade nog dragit ner alla schampoflaskor från hyllorna medans jag bara hade hunnit sätta mig ner. Men ffa tycker jag det är lyxigt för Olivias skull, så får hon träffa mormor lite mer. Hon vet ju faktiskt knappt vem hon är. Nu ska jag fortsätta packa! God natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, så trevligt att åka norrut ! Fina bilder på Olivia på öf :) ha det bra / Ida

2011-11-15 @ 20:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0