Nisse kisse

Har fått ett nytt hem idag.

Ja, S från djurskyddet och Linda med sina 5 (!) barn var förbi här ikväll och tittade på Nisse. Hela familjen blev överförtjust i honom! Inte så svårt att förstå! =) Gokatten. Så de ville ha med honom hem på en gång. Trist för oss men samtidigt jätte kul. Nisse får en killkompis att leka med och han slipper vara jagad av en sur och svartsjuk Saga. Och han får leka med barnen tills han stupar. Vi hoppas att han kommer att få det superbra i den nya familjen!
I övrigt så är pappaD risig. Hans tur att få förkylningen. Paps skulle åkt till Stockholm idag, men det blev inget av den resan-han stannade hemma. Och har kurerat sig. Lika bra var nog det.

Kommentarer
Postat av: Danni

Va fiiint du gör, önskar jag hade tid och ork att fixa sådär fint, men det är ju kul att få följa dig istället ;) Jag har en liten fråga om bloggdesign, jag är helt okunnig och skulle vilja ha upp lite bilder på bloggen i stil som du har.. Jag har ju också blogg.se, skulle du vilja instruera mig eller ha tid att kanske fixa lite..?

Vad in hon är lilla olivia också, börjar bli mer och mer lik dig tycker jag =)

Stor kram, Daniela

2011-11-02 @ 08:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0