Sista veckan på jobbet!

Jaha, då har den sista arbetsveckan sparkat igång. Helt galet vad fort tiden har gått!

Nyss satt jag ju och hade ågren för att jag snart skulle börja jobba och nu har jag jobbat mina 2 månader. Juli tar jag ju ut semester, så att vi får vara hemma tillsammans, hela familjen. Det ska bli så mysigt! Jag hoppas vi hinner göra en liten resa under semestern och träffa lite vänner söderöver. Vore himla skoj! Men först blir det 1-årskalas och mys med syster min och hennes familj, de stannar några dagar hos oss. Ska bli så roligt! Vi ser så mycket fram emot det!
Min gudson och lillhjärtat


Kommentarer
Postat av: J

Haha, en bråkdel av en sekund såg det precis ut som min äldsta lillebror =) De verkar vara gode lika!

2011-06-28 @ 13:14:14
URL: http://villagunnismark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0