Besök

Idag hade vi besök av Sofia och Knut. Så kul att få träffa dem igen!

Det var verkligen inte igår som vi träffade dem senast. Eller, ja, Knut har jag ju faktiskt aldrig ens träffat. Men senast jag träffade Sofia var förra året på midsommarafton. Då jag var höggravid och svullen om fötterna, så stor så jag trodde att jag skulle sprängas. Och Sofia var lite smågravid. Nu idag var det annorlunda. Runt omkring oss fanns 2 nya liv. Ganska häftigt!
Lite roligt var att söte Knut idag, för allra första gången, visade intresse av ett annat barn. Kul att det råkade vara vår lilla Olivia han blev så nyfiken på! Ja, fattas väl bara annat då han fick träffa en sån chic!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0