11 månader!

Grattis lillhjärtat! Idag blir hon hela 11 månader. Helt otroligt att hon snart ska ha sitt allra första födelsedagskalas. Det ska bli så roligt!

Idag har vi haft besök av rara Ida och söte Adam. Kul att se hur han växer så det knakar och att surra en massa med Ida. Det var ett tag sedan sist. Jag gav en tomatplanta till I så att jag blir av med lite fler. Jag har ju så många! Och de har ju blivit så stora, tar så mycket plats...

Igår var vi till barnkliniken för uppföljning och svar på blodproven. Allt såg bara fint ut, de hittade inget konstigt. Skönt! Troligen var det uratkristaller lillpruppan haft. Helt ofarligt mao.
Igår fick jag faktiskt en del saker gjorda. Jag var och tränade för första gången på ca 1 år och 3 månader (!) och jaa, jag har världens träningsvärk idag. Kan knappt gå! Skönt! Hade glömt hur det kan kännas.
Sedan så målade jag lite där ute. Oj, gissa om man ser skillnad?! Det blir så fint! Och jag kan bara säga att det verkligen är värt alla kronor och ören att lägga ut för en lite dyrare pensel! Helt underbart att måla då! Färgen flyter ut så härligt, det lossnar inte en massa strån etc. Målningen går mycket fortare. Så om någon ska måla fasad eller något annat så är min rekommendation att INTE snåla med penslarna. Ta en dyrare, de är bättre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0