Hårresande

Njaee, eller kanske ändå inte. De som känner mig vet att jag mer än gärna pysslar med hår och smink då tid ges.

Och idag fanns tid för detta då lillhjärtat sov i 2,5 h! Så det var jätte roligt att hinna pula på lite med håret inför kvällens logdans. Japp, ikväll blir det dans och mys till Blender! =) Raraste Åsa ska vara barnvakt. Tack!! Att du är rar som ställer upp! Vi är så tacksamma.

På fotot nedan kan ni se några av knutarna som jag stuvat ihop genom tiderna. Dagens alster är fotot med prästkragen i håret.
Det är jätte enkelt att få till en sådan här knut! Minns ni de där looparna som var så inne i början av 90-talet? Det är en sådan jag använt vid samtliga knutar. Jag sätter fast håret i en svans och sedan tråcklar jag hårtesarna runt och under varandra mha loopen. Fäster med massa hårnålar och sprayar ordentligt. Enkelt och snabbt gjort!




Kommentarer
Postat av: Anna

Oj vad du är duktig!! Med andra ord dig man ska be om hjälp om man ska gifta sig i framtiden och behöver hjälp md håret :)

2011-07-18 @ 20:18:42
URL: http://skugganjr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0