Tredje advent

Trodde jag tagit fel idag, att det var andra advent och inte tredje.

Men så var det ju inte. Det enda jag kan konstatera med det är att tiden går fort, att jag inte riktigt hänger med. Måste börja fixa med lite julisar också. Men det blir nog inte så mycket av den varan i år. Vi brukar ju bara köpa åt barnen.
Idag var vi och fikade hos familjen Clén och det var trevligt att träffas och surra! Och så fick barnen leka lite. I övrigt håller jag på att gjuta lite ljusstakar i betong. Hoppas de blir bra!
Hoppas ni alla haft en fin tredje advent!


Kommentarer
Postat av: Anna

du har gjort så otroligt fina saker P!!!

Din konstnärliga sida och syn på både foto och pyssel är helt underbar! Dags att sluta på ditt jobb och börja med eget pyssel tycker jag!!!

kram

2011-12-12 @ 17:36:23
URL: http://skugganjr.blogg.se/
Postat av: mig

Men tusen tack! Så snälla saker du skriver! =) Värmer mitt pysselhjärta. Vore det mer vinstgivande så skulle jag helt klart kunna ha det som en grej vid sidan av jobbet, och inte behöva jobba så mycket kanske. ;) Kramar!

2011-12-12 @ 23:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0