Fjärde advent i matens tecken

Men först blev det lite jobb.

Jag jobbade ju på jouren på fm idag och det gick bara fint! Fick "slita" ;) ut en tand, laga lite etc och det var kul att göra en liten avstickare till jobbet. Kul att se att jobbet fortfarande sitter i fingrarna. Dataprogrammet var ju ändrat en aning igen, så jag blev lite konfunderad då jag först såg skärmen. Men sen gick det bara fint då jag såg att det ju ändå inte var så farligt mycket som var annorlunda jmf med förut.

Sen vid middagstid åkte jag med rara Sofia till en kollega som fyllde år. Och joru, där blev det att svulla kan jag lova! Det var det ena med det tredje och vi åt, åt, åt, vilade och pratade lite. Fikade sen och svullade tårta. Vilken lyx att få kunna äta i lugn och ro, lillpruppan var nämligen hemma och hade kvalitetstid med pappaD.

Nu blire slapp på soffan med hjärtat! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0