Skitförkylning

Jupp, jag är fortfarande förkyld. Snart har det gått en hel vecka. Har lite, lite hosta men snorar ju som en get! Eller nåt. Urk! Bihålorna känns på gränsen till att explodera, inte att tala om att hänga med huvudet neråt. Kidsen har blivit friska och krya så det är ju iaf skönt! Det är det viktigaste. Men denna morsan skulle nu verkligen behöva få tänka på sig själv. Enbart. Få kurera sig lite. Inte att tänka på då man har barn... Man kommer alltid i sista hand själv.

PappaD ska iväg på begravning på fredag och stannar natten i S.vall. Jag stannar hemma. Har varken ork, lust eller hälsa att åka iväg nånstans. Vill inte smitta andra med denna skitförkylning! Jag antar att det rent av är influensan jag åkt på. Sällan jag brukar vara så här sjuk och trött. Det känns inte som en vanlig förkylning. Kidsen stannar hemma med mig. Vi tog det beslutet då de också nyss varit sjuka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0