Det var länge sedan sist!

Ja, det var verkligen länge sen jag senast skrev ett inlägg.

Det har mao varit ganska mycket den senaste tiden. Vi packade för fullt veckan innan flytten och på lördag, 21 september, gick så vårt flyttlass till Ansmark.
Vi hade totalt 8 personer som var med och hjälpte oss. Och det är ju verkligen tack vare dem som det gick smidigt och bra! Tusen tusen tack till er alla!
Killarna bar och kånkade möbler så svetten lackade och ett par rara tjejer stod i köket i nya huset och packade upp. Vi hade en liten lastbil och täckt släp och det blev väl tre rundor totalt. Trodde aldrig grejerna skulle ta slut!!!
Bjöd på pizza och sen fick alla choklad och vin med sig hem. Förutom Fre Ode som hann åka hem. Men han ska få sitt tack i efterskott. Vi är så galet tacksamma för att vi har sådana här vänner, som ställer upp på sådant tråkgöra som flytt!! 
 
Jag har städat ur på Krusbärsvägen. Det är en hel del tid som går åt till kyl och frys och alla skåp. Resten går ju smidigt och bra. Nu har jag bara trappan kvar och tvättstuga plus lilltoa. Sen är jag klar. Igår åt vi lite middag där på köksgolvet. Det var lite charmigt måste jag säga! Ska och städa ur det sista sen efter lunch någon gång. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0