Vårväder!

Åh, vad vi har njutit av sol, plusgrader och takdropp i helgen!
 
Samtidigt har vi fått mycket gjort då vi båda varit hemma och lediga hela helgen. Supernice! Har till och med fått fönstrena i köket tvättade. Inte illa. Idag då tjoppan och pappaD sov så satt jag ute i solen och njöt av vädret. Slumrade till i värmen och i bakgrunden hade jag ljudet av kvittrande fåglar och vatten som rann i stuprören. Det var helt underbart! Och lillhjärtat fick prova sina nya skidor för allra första gången idag! Det verkade vara spännande, men ändå krångligt att behöva ha fast skorna i långa, otympliga skidor. Så hon hade inte riktigt tålamod att "åka", men tyckte det var kul att testa dem iaf.
 
I går var jag även hos rara Sofia och firade henne då hon fyllt år tidigare i veckan.Då jag inte kände mig helt kry och fräsch valde jag att inte följa med ut på restaurangen och käka. Inte så skoj att sitta där och snora.... Och så kände jag mig lite trött, så det var skönt att få komma hem i tid och bädda ner sig i soffan en stund.
Jaha, måndag i morgon igen. Påskvecka framför oss. Skönt med lite kortare vecka! =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0