Pärlor

Igår och idag kom mina första pärlor hem i brevlådan! =)
 
Det var pärlorna jag beställde från England. Himla snabbt kom de! Lade in beställningen på kvällen den 5:e och de kom redan. Åh, så skoj det var att sortera in alla pärlorna fint i min nya pärlbox! =) Det var en viss annan också som tyckte att det var superskoj!
Jag har tänkt börja pyssla lite med smycken. Göra lite armband, halsband och örhängen. Jag har ju haft funderingar på att göra detta i ett par års tid, men så blev det välkommen-skyltar, tavlor och ljusstakar och lite grejer i betong i stället. Men nu kliar det i fingrarna att få göra lite smycken! Åh, det ska bli så roligt! Hade väl tänkt göra ett gäng, fota och kanske lämna info på jobbet osv, så att man kan köpa/beställa av mig. Det blir ju väldigt unika saker. Kan ju vara kul. Får se hur det faller ut.
Inget samtal har kommit från genlab idag. Vi är glada och lättade! =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0