Pysselfia

Känns skoj att få lite tid till sina pärlor!
 
Tjoppan har haft feber även idag, hög sådan under natten som var. Stackarn... Jag baddade henne med svala servetter och gav lite febernedsättande. Så kunde hon sova ganska bra igen. Lillhjärtat! Undra om det är den där 3-dagars febern...?
Idag fick jag tid till lite pyssel med mina pärlor då pappaD kom hem. Himla skoj! Sen senare kom min gamla käftisvän, Ulson, och hälsade på. Hon flyttade ju hit i veckan och ska börja jobba i stán. Lyx att kunna ses så här en torsdag kväll, utan att behöva boka in helger man ska ses, betala dyra resor etc. Superskoj att ha henne back in town! =)
Ett par bilder på några fler av mina alster, så ni nyfikna kan stilla ert sinne lite. ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fint du gör!!! /Linda

Svar: Tack rara Linda!
Petronellan

2013-04-05 @ 19:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0