Mys

Jag och lillhjärtat hade riktigt lördagsmys ikväll!
 
PappaD åkte iväg kring middagstid på lite fix och galej med jobbet inför morgondagens stormöte. Han kommer att sova över på hotell i stán och få äta grym hotellfrukost i morgon. Jojjomen! Det var han ju tvungen att påpeka. He, he, hee, liksom. ;) Så jag och lillhjärtat hade en mysig lördagkväll tillsammans. Åt middag och kröp sedan upp i soffan, myste och käkade pop-corn tillsammans. "Mysa" som lilljänta själv sa. ♥
 
Tidigare idag var vi iväg och gjorde lite ärenden. Kollade upp det sista inför köksrenoveringen. Valde handtag osv. Ska bli spännande att se slutresultatet! Längtar! Vore ju bra om de fixade käket medans vi är borta i Turkiet. Skulle inte vara helt fel att slippa vara mitt i det kaoset också. =) Håller tummarna!
Kikade in på Pingstkyrkans second hand också. Där hittade jag en liknande taklampa som jag funderat på att köpa för flera år sedan. För ynka 95:-! Snacka om att jag blev glad! =)
 
Igår var jag och pappaD till Ersboda och dansade till Zlips! Åh, så skoj det var att få komma iväg tillsammans! Vår underbara granne L satt här och tittade på tv. Vi mindes tillbaka till vår första dans på Jättendal då kärlekens blixtar slog till.
Nu ska jag fortsätta se på Avatar och det vackra stället Pandora med na´vi-folket. Jag och hjärtat såg den på bio då för några år sedan, då vi ganska nyligen hade träffats. I 3-D. Nostalgitripp! ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0