Sola och bada

Oj, så härligt att vara här! Flygresan gick jätte, jätte bra. Tjoppan var så förväntansfull att hon hade svårt att somna på planet. Och när vi sen väckte henne inför landning var det första hon sade "sovit färdigt, sola och bada"! Vi höll på att skratta ihjäl oss! Hon satt som ett ljus i bussen, mitt i natten och ville bara bada. Fick förklara ganska många gånger att det var natt och att vi skulle sova lite först. Goungen! Vi slocknade hela högen vid 3 på natten, dvs i morse. Sov som stockar till ca 9 och sen väckte jag mina hjärtan för det var frukostdax, frullebuffén stängde halv 10 (halv 11 lokal tid). Iofs ingen panik då snacksbuffén kickade igång efter det. Men vi ville ha frukost att äta. Solen har gassat från en klarblå himmel hela dagen ovh vi har haft ca 25 grader varmt tror jag. Så nu har vi fått sola och bada! Lillhjärtat har varit överlycklig och hon och vännen Clara har så skoj ihop! Riktigt kul att se. I övrigt har vi ätit så vi håller på att spricka! Lyx med all inclusive! Och det har varit god mat, hittills. Fortsättning följer. Ha det bra där hemma! Och Isa, bra kämpat av dig! Plugg och liten att ta hand om. Otroligt duktigt att hinna och orka med allt det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken bra start på resan ni fick, vad roligt! Snacka om en förväntansfull liten kicka, hihi! Ha en fortsatt härlig semestervecka!!

Kram Sussi

2012-10-15 @ 20:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0