Fars dag

Idag är alla fina pappors alldeles egna dag! Grattis!
 
Morgonen började med en brakfrukost, hela lilla familjen samlad, och så ett par presenter till pappa förstås. Sedan bar det iväg till travbanan för att fixa i ordning inför insläppet till loppiset. Jisses, vad jag och Åsa hade grejer! Bordet fullt. Men vi fick också en hel del sålt. =) Jag sålde för ca 800;- och jag känner mig himla nöjd. Fick sålt så mycket sådant som jag abolut inte trodde att jag skulle få sålt. Så det kändes ju superbra! Nu blir det att skjutsa iväg det som blev kvar till Pingstkyrkans loppis.
Nu om några minuter ska vi åka iväg till Droskan. Jag och lilltjoppa ska överraska pappaD med farsdagsmiddag där. De har förrättsbuffé, grillbuffé och kaffe & tårta. Mums! Ha en fin söndag allihopa!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0