Sommarkyla

Ja, sommarvärmen lyser ju fortfarande med sin frånvaro.

Det känns så himla tråkigt att det fortfarande är så kylslaget ute. Bara ungefär 12 grader. Men idag har vi fått se solen. Underbart det iaf! Man får vara glad för det lilla. Men skulle jag inte veta att det är vår så skulle jag helt klart kunna tro att det är slutet av september. Höst. Men jag är glad att det inte är höst utan faktiskt stundande sommar. Nu intalar jag mig att värmen kommer. För det borde den ju göra, eller? Jag kan nästan tycka lite synd om dem som har tidig semster i år. Burr!

Tack alla ni som gett mig så fina kommentarer angående "vänner-inlägget"!! =) ♥ Känns verkligen himla roligt att få sådan positiv feed-back! Ja, jag skriver ju bara om sådant som finns i mitt huvud och som känns bra att få ut. Tankar och funderingar om livet. Skönt att få höra att fler tänker som jag.

I övrigt börjar lilla Fiora känna sig mer och mer som hemma här hos oss. Hon är en riktigt pratglad och famnkär kisse! Superfin! Och Saga verkar acceptera henne. Ska följa det ett par dagar till. Tanken med Fiora är att ställa ut henne lite grann. Hon är ju en riktigt lovande Burmadam! =)

Helgen rusade i snabb takt, som den alltid gör. Jag fick iaf rensat jordgubbslandet igår och sen kom pappaD´s kompis Honken och hälsade på. Han är här i Umeå för att han ska genomgå en hjärtoperation på måndag. Kan förstå nervositeten! Lite perspektiv man får på saker...
Jag var även och fikade med rara Soffan igår och sen åt vi middag med Honken, såg på TV och bara umgicks. Mysig kväll! Och idag har jag hunnit jobba ett par timmar på jouren och sen har vi varit och inhandlat massa blommor med la familia. Så nu ska vi plantera! Ha en fortsatt fin söndag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0