Valentindagen

♥ Min älskling kan ju vara tokgullig han!! ♥

I morse då jag vaknade och gick ner möttes jag av en liten hög med paket och en superfin ros i kruka. =) Gissa om man blir glad?! Ojaaa!
Öppnade dock bara ett av paketen till frukost. Pussade mina älsklingar och åkte till jobbet. Då jag gick in i köket, och skulle lägga in maten i kylen, möttes jag av en underbar syn. En massa muffins dagen till ära! G har bakat något varje år inför denna dag, som vi på våningen får betala en slant för, om vi vill. Dessa slantar för gófikat skänker hon sedan till Hjärtebarnsfonden. Så fin grej! Så det är ju givet att man då mer än gärna ger en slant för fikat! =)
Hoppas ni alla haft en fin Alla Hjärtans dag! Kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0