15 grader varmt!

Förvisso i solen, men ändå.

Idag var en helt galet vacker dag! Solen sken, det fanns nysnö överallt och det var ca 15 grader varmt i solen på framsidan. Jag behövde inte ens någon jacka på mig när jag var ute och skottade. Underbart! 
PappaD åkte till stora staden idag och jag har varit hemma med lillhjärtat. Hon har haft feber och har kvar av den elaka hostan. Som hållit henne vaken på natten. Så idag sov hon 2,5 h efter lunch. Tröttis.
Troligen hostan som många av barnen på förskolan verkade ha förra veckan... Då det en dag endast var 6 barn på hela avdelningen. Stackars hjärtat! Men ikväll har den varit lite bättre än igår, hoppas hon får sova bättre denna natt. Vi ska vara hemma imorgon också. Nu hör jag henne kraxa där uppe... Ska kila iväg och titta till henne. Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0