Hipp, hipp, hurraaa!

Det är min födelsedaaaaaag!
 
Imorse då jag vaknade hade hjärtat lagt en stor, fin, röd ros och ett kort på nattduksbordet. Och när jag och lilltjoppan kom ner såg vi en bukett med rosor som stod på köksbordet. Mina favoritrosor dessutom! ♥
Idag har jag och tjoppan garnerat tårtan, det gick väl si så där. Hon ville mest äta upp all garnering jag skar upp. Men nåt fick vi till iaf.
Middag blir på indisk restaurang, pappaD har bokat bord där efter jobbet. Ska bli så gott! Och sen blir det kompisar som kommer över på lite fika. Mysdag!
 

Kommentarer
Postat av: pia

mumsigt värre, smaskens..hoppas presenten har kommit till användning..den är ju bara sååå smidig att använda :O)

Svar: Den har varit superbra! =) Mycket bra present!
Petronellan

2013-01-09 @ 20:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0