Dán före dán

Står då granen så grön och grann i stugan!
 
Idag har vi pyntat granen och den blev ju så himla fin! ♥ Sen har vi städat för fulla muggar. Tjoppan åt lunchen och så försvann hon upp med tutten och natti. PappaD dammsög där uppe och jag skurade. Gick upp och tittade och såg henne ligga färdigbäddad och sovklar i sängen. Sötunge! Jag sa till henne att jag bara skulle skura klart och komma och mysa med henne sen. Men då jag gick till henne sen då jag var klar så låg hon redan och sov så sött. Det kallas att gå och sova själv! Góungen! Så fick jag och pappaD städa klart i lugn och ro.
Nu inväntar vi att min bror och syster med familjer ska komma. Det ska bli så mysigt att ha dem här över jul! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0