Loppisfreak!

Me verkligen löööövs att ränna på loppisar! Underbart då man fyndar!

Jag, lillpruppan, raraste SaBe och Alli åkte iväg på en liten loppisrunda idag. PappaD fick dona på med listningen av fönstrena medans vi var borta. Först var vi på kvartersloppis på Teg och där fyndade SaBe mjukisdjur till Alli och jag köpte mig ett Craft regnställ för 100 pix! Himla fint var det! Sen åkte vi vidare till Stöcke och kikade in på olika loppisar där. På ett ställe hittade jag en supersöt kaffeservis med 10 koppar och en sockerskål för 50:-! Inte illa pinkat! Bavarias Schwartzenhammer. Han som sålde grejerna sa att kopparna hade hans frus mormors mor haft. Inte så nya mao...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0