Äntligen...

...har jag hittat ett gardintyg till lillhjärtats blivande rum! Som jag har sökt...

Ja, det gäller att se möjligheterna till gardintyg, "se outside the box" så att säga. Och inte bara ta det första bästa. Igår hittade jag äntligen ett tyg som jag tror kommer passa überfint. =) Det är tyget från ett bäddset jag tänkt använda. Örngottet tror jag att jag ska göra en tavla av. Tror det kommer bli jätte, jätte fint! Med den häftiga väggen sen...

Bäddsetet är från La Redoute, på rea dessutom. Kunde inte bli bättre! Länk till setet har du här http://www.laredoute.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=53170&productId=251505&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0