God fortsättning!

Gott Nytt År! God Jul, grattis till mig själv och grattis till pappaD på både fars dag och hans födelsedag i november! Och inte vet jag vad tusan som hände med mina påstådda förbättringar vad gäller uppdateringar på bloggen...
Denna höst som var har bara brakat iväg. Jag är helt seriöst ganska förstummad över hur rasande snabbt hösten gick! Och helt plötsligt är det ett nytt år. 2015-Galet! Måste nog vara allt med jobbet. Att jag kom tillbaka från föräldraledigheten och dessutom fick ändrad tjänst. Det var mitt lyckokast! Jag trivs verkligen super att ha studenter på halvtid och sedan andra halvan sjukhustandvård.

Julen tillbringades här hemma hos oss. Min familj var här. Mysigt hade vi! Bilder kommer. Mellandagarna blev lite knasiga, men D och tjoppan tog sig iaf iväg till Sundsvall en sväng. Sen var det min födelsedag som passerade stillsamt med lite fika med några vänner. Fick en underbar födelsedagspresent! Biljett till musikalen Flash Dance i Stockholm! =) Visade sig att min fina vän Annelie har den andra biljetten. Ska bli så kul att åka iväg och se den! 7 februari it is.
Nyåret firades i Gunnis med the Odes. God mat, bad i utepoolen och lite skålande. Mysigt och trevligt på alla vis! Och så klart en lyxfrukost där karlakarlen bakat bröd! Mums!

Ja, och nu har vi städat undan julen. Redan. Nyss tog vi ju fram allt. Gladdes åt ljusen, åt allt det mysiga med adventstider. Och igår tog vi bort allt. Vips, så var julen över. Helsjukt att tiden kan gå så snabbt! Är det inte?
Och snart börjar vardagen rulla igång igen. På onsdag ska kidsen på dagis och vi båda börjar jobba. PappaD´s föräldraledighet är över. Så konstigt det känns! Och vi ska jobba heltid båda två. Ett tag iaf, se hur det går. Har ju aldrig gjort det förut, alltså efter att barnen kom. Jag har ju jobbat deltid. Men nu fick D ett ganska bra schema, så att vi kan hämta barnen ganska ofta kring 15 eller lämna vid 10:30. Inte helt dåligt. Får se bara hur mammahjärtat klarar av 17-dagarna....
Over and out för denna gång! Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0