Kvitter

Mitt hjärta tinar verkligen upp nu då jag hör allt fågelkvitter i träden och ser takdropp!
 
Underbar tid som vi har framför oss nu. Ljusare dagar, snö som smälter och en vår och sommar som faktiskt, på riktigt, är på väg. Känns så himla härligt! Och jag är bara så himla lycklig. Av så enkla ting.
 
Februari har ju kallats vabruari av många, men vi har klarat oss fint. Än så länge iaf. Peppar, peppar! I övrigt har mina syskonbarn Thilde och Kristian fyllt år denna månad. Grattis till er båda! Tiden går så fort, ni börjar vara så stora redan. Galet!
 
Igår kväll kom jag så hem från min utbildningshelg i Medlefors. Och som vanligt hade vi det så bra där borta! Intressanta föreläsare, god mat och härligt väder. Tyvärr kunde man ju inte njuta av vädret så mycket, vi satt ju inne lördag/söndag på föreläsningar eller i bussen på väg dit eller hem. Men det gjorde inte så mycket. Tjoppan och pappaD fick njuta av vädret och varandra desto mer! =)
Vi avslutade gårdagskvällen med ett besök hos rara Sus, som även hon fyllt år. Trevligt att ses och fika lite.
Skönt att vara hemma hos mina älsklingar igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0